
ترسیم نقشه سفر مشتری، به کسب و کارها کمک می کند تا خود را به جای مشتری بگذارند و کسب و کار خودشان را از دیدگاه مشتریان در نظر بگیرند. انجام این کار به کسب و کارها کمک می کند تا نسبت به نقاط ضعف فرایند خود آگاهی پیدا کرده، در جهت بهبود تجربه مشتری تلاش کرده و آنچه مشتریان احتمالی به منظور کامل کردن فرایند خرید به آن نیاز دارند، مشخص کنند.
تغییر پارادایم های بازار
شناخت مفهوم سفر مشتری در خرید و قیف فروش
بررسی گروههای موثر بر خرید
بررسی پرسونای خریدار
شناسایی 8 وضعیت مشتری در مسیر خرید
بررسی پنج گام سفر مشتری در خرید
تمام فعالین اقتصادی و دانشجویان